tirsdag 10. februar 2015

Utpakking og prising

Forrige Tirsdag fikk jeg møte en annen kollega, nemlig Linda. Hun hadde interessante erfaringer å fortelle meg, da hun har tatt den utdanningen jeg ønsker å ta, nemlig som interiørarkitekt. Hun hadde utdannet seg i USA, og viste meg flere av oppdragene hun hadde hatt der. Det var spesielt å se hvor forskjellige stilene er fra Norge til USA. Noen hadde overdådige pyntegjenstander, mens andre hadde et interiøruttrykk som kunne minne om historismen.
Uansett, denne Tirsdagen hadde de fått inn nye gjenstander til butikken, så mine oppgaver gikk i høy grad ut på å pakke ut, prise, komprimere, og til slutt kaste papp og søppel. Dette er jo ingen drømmejobb, men jeg vet jo godt at det er en del av det å ha en butikk, og jeg er hele tiden forberedt på å få slike dager. 
Her er noen av de nye tingene som butikken har fått inn:



Det var for det meste putevar og vesker med forskjellige dyrebilder på, noe jeg syns var litt overraskende med tanke på årets meldte trender og ikke-trender. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar