torsdag 11. september 2014

Moodboard
Hei! I dag ble jeg endelig ferdig med moodboardet mitt, da jeg fant ut at jeg faktisk hadde Adobe-illustrator på pc-en fra i fjor. Bildet beskriver noenlunde min stil, og jeg er fornøyd med hvordan det ble til slutt! 


Komposisjon: 
Moodboardet mitt vil jeg beskrive som asymmetrisk, men balansert. 
Bildet er altså ikke likt på begge sidene, men fortsatt balansert, ettersom jeg har gjentatt fargene, og veid dem noenlunde opp mot hverandre.
Jeg har brukt i hovedsak sort og hvitt, og mener gjentakelsene og selve motivet som består av disse fargene skaper et rytmisk og balansert uttrykk. Jeg har også brukt enkelte innspill av rødt, for å skape blikkfang i bildet. Formene er i hovedsak geometriske, med unntak av enkelte organiske former, som i PH-lampen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar