tirsdag 2. september 2014

Mitt navn er Einar Skoglund. Jeg går Interiør og Utstillingsdesign ved Bodin VGS, og har fått i oppgave lage denne bloggen i forbindelse med prosjekt til fordypning. Jeg hadde dette faget i fjor på Design og håndverk VG1, der vi stort sett drev på med teknikker innenfor maling og tegning. I år er jeg ikke helt sikker på hva faget innebærer konkret sett, men håper å lære mer om hvordan interiørkonsulenter jobber i praksis.
Jeg liker først og fremst å være kreativ med å skape forskjellige modeller eller produkter ved hjelp av maling, tegning og andre materialer. Jeg liker også å komponere og designe rom eller hus, selv om jeg i øyeblikket har lite erfaring med det. Jeg ønsker å dokumentere framdriften her, og så snart vi er kommet i gang med faget skal jeg forsøke å oppdatere bloggen en gang i uken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar