fredag 27. mars 2015

Tirsdag 24/03/2015

På tirsdag gjorde jeg ikke så mye annet enn å rydde litt i butikken, og studere nye varer. Jeg la merke til et nytt Ygg&Lyng-spisebord de hadde fått inn som jeg syns er veldig stilig og originalt.





                         
Jeg liker de spesielle føttene, med store karakteristiske former, og syns det kombineres godt med stolene fra Palma, Bordet har også utslagplater, hvis man trenger større spiseplass.                                                  


Denne stolen falt også i smak. Det er en gyngestol i lakkert tre fra Hübsch. Jeg syns den minner litt om mackintosh sine møbler, med sin farge og form.

Ellers gjorde jeg mitt første salg i dag, og det var greit å vite at man er trygg på hvordan man bruker kasseapparatet.
God påske!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar