tirsdag 17. mars 2015

Tirsdag 10.03, og 17.03


Forrige tirsdag hadde Palma fått inn en ny sofa, de hadde laget en seksjon av. Jeg fikk derfor i oppdrag å rydde ut av en av hyllene, og bytte om på fargene slik at det skulle bli en jevnere fargeovergang til sofaseksjonen. 

Slik så hyllen ut, før jeg endret den.


Dette ble resultatet, etter arbeidet mitt.



Her fikk jeg ta i bruk det jeg lærte av Palla, om å sette gjenstander slik at kunden ikke skal føle at han ødelegger noe av å ta på tingene, og at man burde sette store, litt kostbare gjenstander (som de store buddahodene, fremst, slik at de fanger øyet, og forhåpentligvis interesse, hos kunden. Av farger prøvde jeg å bruke det som var mest blått til høyre ( noe er endret her på bildet, da noen puter er solgt siden da), og det som var mer dust mot venstre, for å skape en ryddig og rolig overgang mellom fargene.
Sjefen har ifølge noen av hennes kollegaer uttrykt sin fornøyelse av arbeidet mitt i etterkant, noe jeg setter pris på.


Dagens tirsdag skjedde det ikke så mye spesielt. Det eneste jeg gjorde var å prise varer, rydde litt på lageret, og ta imot en kunde, noe jeg syns var helt greit. Jeg merker at dagene der jeg får mange eller store oppgaver går mye fortere enn slike dager, men jeg syns uansett det er greit med litt variasjon, slik at jeg lærer alle sider ved å jobbe i butikk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar